Tog ännu ett steg...

Tjo!
 
Igår tog jag mod till mig att ringa ett samtal jag varit så nervös inför och som är en aning skrämmande. Nu är bollen i rullning om att få stöd i vardagen och vad som kommer hända här framöver får vi se. Jag kan bara hålla tummarna för det bästa och hoppas att alla bitar faller på plats till slut. Det är alltså mycket nytt som är på gång för mig och det kommer nog inte bli så lätt som det kan låta.
 
Men någonstans hoppas jag detta kommer ge framsteg vad det gäller rädslor och ångesten. Jag är dock super nervös för att lära känna nya personer och framförallt hur min kropp lär ta allt detta nya. Jag vill verkligen inte riskera få täta "anfall" eller kraschar mitt i allt. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Annica

Håller tummar och tår för dig 🥰

Svar: Tack<3 Det blev dock inget möte idag utan det är flyttat till på Fredag istället och då hoppas jag verkligen att det blir av så jag kan släppa denna nervositet inför mötet. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2021-11-29 @ 14:57:39
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0