♥Veckans Stolthet/Glädje v.44♥

Hej på er!
 
 Då var veckan här ute på ön slut och det är dags att både åka hem mot stan igen och sammanfatta veckan som gått. Den har varit en blandning av bra och dålig. Det har som sagt varit mysigt här ute nära naturen. Men min kropp har var allt annat än bra speciellt under mitten av veckan.  Dock tycker jag det har gått lite bättre nu under helgen. Så förhoppningvis fortsätter det i rätt riktning även under kommande vecka. Men trots en tuff vecka har jag fått små fina tillfällen att se tillbaka på. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Fått njuta av naturen på ön
 
Kämpat på med måltiderna
trots msgstul.
 
 Träffat syrran med familj.
 
 Klarat av att ringa ett jobbigt
samtal.
 
 Orkat pyssla korta stunder
i soffan här på ön.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0