♥Veckans Stolthet/Glädje v.45♥

 Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Vart ska jag börja någonstans? Denna veckan har ju varit allt annat än lätt. Det känns därför rätt skönt att den snart är över så jag kan få påbörja en ny vecka som kanske blir lite bättre. Men trots att kroppen bråkat så har jag fått små fina tillfällen som jag är evigt tacksam för. Så här kommer fem saker jag är glad/stolt över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Kommit ut en sväng.
 
Beställt lite inför julkortstillverkningen.
 
 Ätit ganska bra trots måendet har
svajat rejält..
 
 Fått kontroll på smärtorna igen.
 
 Jag har gjort mitt bästa för att klara
de tuffa dagarna.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0