♥Veckans Stolthet/Glädje v.46♥

Hej på er!
 
 Denna vecka har varit en av de mest känslosamma jag haft i år tror jag. Absolut inte på ett dåligt sätt utan snarare ett bra sätt där jag känner att jag är påväg att påbörja ett nytt kapitel av mitt liv även om det kommer bli en rejäl resa mentalt särskilt nu i början. Det går knappt beskriva i ord hur jag känner mig lättad inombords efter att ha öppnat upp mig för en professionell som äntligen velat lyssna på mitt förflutna utan att klandra mig för allt som hände. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Vågat öppna mig om mitt förflutna inför
en främling.
 
Orkat se en mysig Julfilm.
 
 Fick ett dygn hos mina föräldrar
och F.
 
 Kämpat mig igenom måltiderna trots
kass aptit.
 
 Fått känna solen värma mitt ansikte.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0