♥Veckans Stolthet/Glädje v.47♥

 Hej på er!
 
 Då börjar ännu en vecka lida mot siitt slut och det är dags att sammanfatta den. Jag kan inte vara den enda som tycker veckorna flyger i väg med en rasande fart. Denna veckan har varit en ganska okej vecka trots lite upp och ner gångar när det kommer till kroppen, särskilt näsa och svalg som börjar ta stryck av den kalla luften. I övrigt måste jag säga att dessa dagar varit en av de lättare känslomässigt på länge. Vilket varit super skönt för nu börjar nästa steg som kommer vara ännu tuffare.  Men jag är så redo för att hitta verktyg för att våga möta mina rädslor kring mitt trauma. Här kommer i alla fall fem saker jag är glad/stolt över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
♥ Vågade ringa till kommunen om hjälp.
 
♥ Orkat se en mysig Julfilm med mamma.
 
 Fått komma ut i friska luften.
 
 Spenderat helgen hos mina älskade
föräldrar.
 
 Har en mysig första advent.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0