Lugnt och mysigt här ute på ön...

Hej!
 
Nu har första dygnen här ute på ön passerar och än så länge har jag mest spenderat större dagarna i sängen. Men kroppen behöver den här vilan, bara kunna släppa allt. Jag behöver inte ens tänka på måltiderna när jag är här för det fixar mina älskade föräldrar och vad jag saknat deras måltider. Visst mina enkla måltiderna är okej men jag har allt börjat ledsna på några av dem. Det blir liksom samma måltider vecka efter vecka när jag är hemma.
 
Igår innan regnet kom jag i alla fall ut en liten kort stund i trädgården och det var så mysigt att traska omkring där. Men det bästa var nog ändå att när jag gick och titta i trädgårdslandet så får jag syn på två fina jordgubbar och fler är på gång om bara solen håller sig framme. Den jordgubbsplantan tycks trivas bra och är nog den bästa vi någonsin haft under min uppväxt. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0