Känns sådär efter måndagen...

 Hej på er!
 
Starten av veckan blev ganska tuff och besöket hos rehab gick la sådär. Jag hade en känsla redan från början att de här kommer bli precis som tidigare. Dem vet inte hur dem ska kunna hjälpa mig utan att få mig krascha fullständigt. Dock vill jag berömma dem för att de ändå gör sitt yttersta, man ser verkligen hur dem funderar för att hitta en lösning. Men tyvärr tycks jag vara ett hopplösfall ännu en gång. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Vad synd att du inte kan få bra hjälp. Det är svårt det där, när man inte är som standardpatienten. Då står de ofta handfallna och vet inte vad de ska göra.

Svar: Ja precis, dem är säkert duktiga på mycket, men kunskapen kring långvariga kroniska sjukdomar är ganska kass när det kommer till Fysioterapeuter/sjukgymnaster speciellt om man har fler än bara en. Får se vad dem säger nästa gång när de förhoppningsvis läst på lite.
Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-04-13 @ 19:31:31
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0