Solljus och lampor svider...

Tjo!
 
Idag är det dags för läkarbesöket och ju närmre tiden jag kommer ju nervösare blir jag. Jag är dock glad över att pappa kan följa med även om det gör att han får vakna 3 timmar tidigre efter ett långt nattpass. Förhoppningvis lyckas han somna till en stund igen sen efter mötet och middagen innan hans ka gå på nästa jobbpass. Det känns väldigt skönt ändå att ha ett extra par öron med sig, det gör att läkarna oftast inte kan med att dumförklara en.
 
Jag mår fortfarande inte så bra och senaste dygnen har det även gjort att jag är extremt ljuskänslig. Jag har till och med behövt ha solglasögon inomhus för att klara av de få lampor som är tända på till exempel kvällen eller inne på toaletten. Får se hur långa det håller i sig denna gång, men allt sånt kommer jag få ta upp på läkarbesöket i eftermiddag. Denna gång lär bedömningen verkligen göras hur mitt mående är i ett riktigt kasst skov. kramiz<3
   
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0