♥Veckans Stolthet/Glädje v.6♥

 Hej på er!
 
Då var det dags att sammanfatta denna veckan och vilken revansch det har blivit efter förra veckans kaos. Denna har gått så mycket bättre och jag har känt mig väldigt glad. Det har varit en riktigt härlig vecka med många små fina stunder att se tillbaka på. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad/tacksam över att jag i veckan:  
 
Äntligen fått ta dos 3.
 
Solen har varit framme flera
dagar denna veckan.
 
Vågat ringa ett viktigt samtal.
 
Fått besök av mina föräldrar
och E.
 
Haft god aptit.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?  
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0