♥Veckans Stolthet/Glädje v.29♥

Hej på er!
 
Veckan har gått så fort att det redan är dags att sammanfatta den. Min vecka har varit ganska bra eller i alla fall de soliga dagarna när kroppen fått vara stabil och jag haft mindre ont. Jag fått många vilostunder utomhus, vilket jag älskar. Nu under helgen har tyvärr inte bara bloggportalen här strulat utan även min kropp har börjat bråka en del och jag tror inte regnet och dess kyla bär hela den skulden utan kroppen gör sig nog reda för mensen. Så ska bli spännande att se hur kommande vecka blir. Men först kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Den härliga värmen.
 
 Träffat min bästis en stund.
 
 Kommit iväg på två kvällsdopp i sjön.
  
 Vågat mig ledsen och skör.
 
 Blev en utflykt till båthamnen med TT.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0