Besöket i måndags gav lite svar...

Hej!
 
Idag är man riktigt öm i kroppen och särskilt överkroppen. Under besöket hos sjukgymnasen i måndags upptäcktes det att flera av mina kotor är orörliga. Normal ska kotorna kunna gunga som på gungbräda vid rörelse. Många av mina punkter som jag har ont vid gungar bara åt ett håll som om ena sidan väger mer än andra liksom. Men det är väldigt skiftande vilken sida av kotorna som är orörlig,  vilket gör det lite mer komplicerat. Besöket gick i alla fall bättre än sist då h*n nu hade läst på om ME till denna gång.
 
Det kommer däremot bli besök hos sjukgymnasten minst en gång i veckan så h*n kan trycka pulserande på punkterna/kotorna som jag har svin ont på för att få igång rörligheten. Kan säga att man blir sjukt mör och öm efteråt där sjukgymnasten varit och tryckt utöver hur påfrestande det är för min kropp att bara åka dit och vara där och sen ta mig hem. Men det finns inte så mkt alternativ när träning går bort då min ME inte klarar det. Det är bara till att hoppas att jag inte kraschar allt för mycket av besöken. Så svår balansgång! kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0