Inte en helt oväntad start av veckan...

Tjo!
 
Jag startar upp denna veckan med en fortsatt krasch av kroppen. Min kropp är riktigt svag och har en märklig känsla i kroppen vid minsta rörelse som inte går sätta ord på. Så det kommer bli en kämpig start och risken är stor att detta lär hålla i sig ett tag med tanke på att jag redan inne på dag fyra med lågt blodtryck och högpuls. Imorgon har jag besök hos sjukgymnasten igen och är så klyven om jag ska avboka det eller om jag ska försöka åka dit. Så får se hur jag göra med det.
 
Nu de kommande timmarna idag lär jag nog få ta och vila så får vi hålla tummarna att jag klarar av att fixa någon enkel middag sen annars får jag be pappa komma hit med något gott tänker jag. Men då lär det bli en väldigt sen middag då han sover till fem efter ett nattpass på jobbet. Jag hoppas min kroppen snart blir stabil igen så jag åtminstone klarar de viktiga måltiderna. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Inte lätt när huvudet vill en sak och kroppen säger en annan. Hoppas att du lyckades få i dig lite middag och att du fick en skön kväll. Jag ska också till sjukgymnast idag. Känner mig lite opepp inför det och lite dåligt samvete att jag inte orkat göra de rehabövningar jag borde gjort för knät. 🙈

Svar: Nej det är ju inte det. Sen är man ju så envis så man ändå vill försöka. Jag kom iväg till sjukgymnasten och h*n konstatera ju återigen att jag är för svårt sjuksjuk för att dem ska kunna hjälpa mig. Men jag är ändå glad över att sjukgymnasten verkligen försökt hitta lösningar för att lindra smärtorna. Jag har sett hur personen suttit och tänkt och även hört med kollegor. Så för en gång skull känns det som dem verkligen gjort sitt yttersta.
Hoppas det gick bra för dig hos sjukgymnasten. Känner igen den känslan av dåligt samvete när det kommer till rehab övningar som inte blivit gjorda eller som man fått avbryta på grund av försämring.

Många, många kramar<3
♥JèÑnIèY♥

2022-05-24 @ 08:12:08
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0