Kommer bli en lugn start...

Tjo!
 
Då var det dags att starta upp en helt ny vecka och hur denna veckan kommer se ut är lite oklart än. Det enda jag egentligen vet är att jag på onsdag ska iväg till det stället jag haft möte på ett par gånger under vinter/våren. Fast denna gång kommer det även vara andra där som ska lära känna mig och jag dom. Nervöst som tusan men också så spännande. Jag hoppas det kommer kännas lika bra som det gjort under möterna. 
 
För att jag ska klara med onsdagen kommer starten av veckan få bli ganska lugn. Min kropp är extremt sliten efter helgen. Bilresorna blir ju för täta av att åka till ön över en helg. Men jag ville verkligen se Eurovision med mamma så det var egentligen enda anledningen till att jag följde med ut på så få dagar. Det har dock kostat hårt på kroppen så jag har haft " anfall" nästan varje kväll så lite kluven om det var värt det såhär i efterhand. Men, men inget att göra åt nu. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0