Lång natt blir en tuff dag...

Tjo!
 
Inatt sov jag allt annat än bra och morgonen vart inte bättre den. Smärtorna gjorde det svårt att somna om när jag väl vaknade för att skifta sida som jag måste göra för att inte få tryckmärken. Illamåendet är ganska kraftigt idag så ska bli intressant se hur det ska gå att åka till ön senare ikväll. Kanske om jag har tur kan jag vila/sova en stund nu på eftermiddagen innan pappa är tillbaka från sin utflykt med jobbet. Men även om kroppen mår sådär efter natten så ser jag framemot att få vara på ön under helgen. Dels få vara nära naturen igen men framförallt få sällskap av mina föräldrar efter flera dagar av ångestattacker i det dolda. Så jag behöver nog en och annan kram under helgen för att göra mig redo för en ny vecka. Kramiz<3
 
 
Har ni några roliga planer för helgen?
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0