Sakta faller bitarna på plats...

Tjo!
 
Ny vecka med nya dagar att ta sig igenom och jag hoppas verkligen dagarna går lite bättre än förra veckan. Den starta i alla fall ganska okej med att smärtorna ligger runt en 5 på smärtskalan och även blodtrycket är något bättre idag. Vilket känns så skönt för mitt låga blodtryck har verkligen inte gjort mina redan tuffa dagar lättare! Men även om kroppen är stabilare så kommer veckan få starta lugnt med mycket vila och bara ta hand om mig själv lite extra. Det har ju varit ett par tuffa veckor med mycket möten och känslor, så det är lite av en lättnad nu när alla frågetecken börjar lösas upp. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0