Stark oro inför dagens vårdbesök...

Tjo!
 
En ny vecka är redan här och än så länge håller sig solen framme. Jag mår dock sådär i kroppen eller snarare att jag haft nervsmärtor senaste dygnen och den smärtan är den jag tycker är svårast att få kontroll över. Den blir såpass intensiv att det är på gränsen till tårar vid varje vardagsmoment. Men jag hoppas det ger med sig så småningom så jag slipper ta stark medicin med biverkningar för att bryta smärtan.
 
Idag bär det av till sjukgymnasten i alla fall och jag hoppas verkligen h*n läst på om ME till denna gång. Sist kändes det inte alls bra med de orden h*n slängde ur sig utan att tänka efter först. Riktigt idiotiskt sagt rent av! Men, men nu ska jag göra mig klar för att bege mig dit trots min nervositet & oro ändå är det väl i vården man borde känna sig trygg? eller?!  kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 


Kommentarer
Anna-Maria

Jag vet inte, det är sällan jag känner mig trygg i vården. Tycker det är skrämmande ofta de inte alls har koll på det som behövs. Hoppas det gått bra för dig hos sjukgymnasten! Jag ska träffa en tredje sjukgymnast idag för mitt knä, ska bli spännande att se om det blir ett tredje utlåtande eller om han håller med någon av de tidigare som jag träffat.

Svar: Ja det är verkligen skrämmande hur dålig koll dem har på vissa saker och ändå kan dem med att gå emot vad man själv förklarar som patient. Jag kan ibland bli så stressad/orolig inför vårdbesök att det ibland svartnar för ögonen när jag ska iväg. Helt galet att det ska behöva vara så.
Besöket i måndags gick okej, sjukgymnasten verkade läst på lite i alla fall så förslog inte gym denna gång. Men det märks att dem får grubbla fram en plan rejält och vet nog inte riktigt vad dem ska kunna göra för mig.

Åh håller tummarna att det går bra på besöket för dig.

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-05-11 @ 10:43:34
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0