♥Veckans Stolthet/Glädje v.17♥

Hej på er!
 
 Då var det dags att sammanfatta ännu en vecka och en ganska jobbig vecka som jag helst hade hoppat över om det hade varit möjligt. Den starta ju med att förkylning slog till på nytt och denna gång rejält. Jag har även lyckats åka på inflammation i struphuvudet och svalg, vilket jag inte är super förvånad över egentligen med tanke på både förkylningen och sen svår reflux på det. Det blev pricken över i för vad mitt psyke klarade av så jag bröt ihop totalt i fredags. Hur mycket ska man klara av liksom?! Men tros att veckan varit svår har jag fått små ljusglimtar här och där, så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Ätit god mat trots allt elände.
 
Orkat ta mig ut en kort stund i solen.
 
 Mina päron var här och muntra upp
mig igår.
  
 Sett filmen "Röd" uppdelad
på två dagar.
 
♥ Jag har namnsdag idag, en dag som nästan
betyder mer än min födelsedag.
 
  
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Hoppas du kryar på dig snabbt! Inte kul med förkylning. Bra ändå att du kunnat se lite fina saker i allting.

Svar: Tack så mycket, det har börja vända åt rätt håll nu. Dock lär det nog dröja ett tag innan rösten är tillbaka helt.
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-05-01 @ 17:46:09
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0