♥Veckans Stolthet/Glädje v.18♥

Hej på er!
 
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta veckan som gått. Den börja ju med att infektionen äntligen börja ge med sig och att jag sakta börja återhämta mig igen, vilket var en enorm lättnad. Däremot har min ångest ökat nu i slutet av veckan något som jag mistänker har med morgondagens möte med sjukgymnasten att göra. Så får se hur det går och jag hoppas på bra så jag slipper denna tyngd av oro och ångest. Men trots att slutet av veckan kantrats av ångest så har jag ändå fått ihop ett par riktigt fina stunder denna veckan. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Min storasyster och Polaris kom hit.
 
Äntligen fått min sushi jag längtat efter
medans jag vart sjuk.
 
 Solen och värmen har under helgen varit
helt magisk.
  
 Mitt möte i Torsdags gick super
bra.
 
♥ Äntligen blivit frisk från förkylningarna.
 
  
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anna-Maria

Skönt att du mår bättre igen efter förkylningarna.
Jag är stolt över att jag tagit mig iväg på två rep med spelmanslaget som gick riktigt bra trots att jag haft ont i knät så jag knappt kunnat gå. :)

Svar: Åh vad roligt att du kom iväg till två rep men så tråkigt att du gjort illa knät. Hoppas så att knät snart mår bra igen. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2022-05-08 @ 13:31:01
URL: http://www.annamarialundstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0