♥Veckans Stolthet/Glädje v.19♥

Hej på er!
 
 Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Den har verkligen varit lite upp och ner både känslomässigt och med kroppen precis som vädret, ena dagen bra andra dagen kasst. Men jag har också haft ett par fina stunder ändå som när jag åt middag hos mina föräldrar och F var där. Det var lika mysigt där som vanligt och nu under helgen har jag ju varit i mitt paradis. Så fick verkligen avsluta veckan på topp i alla fall. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Besöket hos sjukgymnasen
gick bra.
 
Kom ut till min älskade ö igen.
 
Njutit av naturen.
  
 Fått träff F en stund.
 
 Öppnat upp mig om mina
ångestattacker.
 
  
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0