♥Veckans Stolthet/Glädje v.20♥

Hej på er!
 
 Då börjar denna vecka lida mot sitt slut och den har minst sagt varit turbulent på många plan. Under veckan har många känslor och frågor väcks till liv på nytt och bara tiden kan hjälpa mig bearbeta allt igen. Men även om veckan kantras av en del tårar och till och med floder så har jag ändå lyckats få ett par riktigt fina tillfällen som jag kommer kunna se tillbaka på med glädje och värme. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
 Vågat vara ärlig om mina inre känslor
för mina närmsta.
 
Kom ut en stund i solen och värmen.
 
Påbörjat ett pussel.
  
 Träffat min bästis och hennes
lilla bebis.
 
 Fått äta massa sushi både
hemmagjord & köpt.
 
  
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0