♥Veckans Stolthet/Glädje v.21♥

Hej på er!
 
Då var det dags att sammanfatta veckan som gått och den har ju varit ganska tuff särskilt när det kommer till kroppen som strulat en hel del. Nu mot slutet av veckan lyckades jag i alla fall få ner smärtorna en hel del även om mitt låga blodtrycket fortfarande ställer till det i vardagen, då menar jag mer än när jag bara reser mig upp. Jag hoppas, hoppas, hoppas det är något som rättar sig till nu under kommande veckan. Men jag har haft en del fina stunder ändå trots allt strul med kroppen, så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Blev en långhelg på ön.
 
Fått sällskap av min brorssöner.
 
Ätit super god mat och haft
en okej aptit.
  
 kom iväg till sjukgymnast trots
en känsla av besvikelse.
 
 Solen har till största del varit framme
trots små regnskurar här och där.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0