Ett steg i rätt riktning i alla fall...

Hej!
 
 Besöket hos sjukgymnasten igår gick över förväntan och personen såg även till att jag fick en telefontid med smärtteamet angående mina nervsmärtor nu under morgonen. Då det inte vart så bra sist när dem ringde upp två veckor efter utlovad dag. Men efter pratat med en från teamet idag känns det lite lugnare inom mig och vi tog gemensamt beslut om att det bästa vore att boka in tid för bedömning. För att få en klarhet om de ens kan hjälpa mig då jag är ett ganska komplicerat fall då jag är multisjuk. ÄNTLIGEN något som tycks gå i rätt riktning efter månaders kamp att ens få kontakt med någon som kunde besvara mina frågor. Hoppas bara det inte dröjer allt för länge innan jag får första tiden nu. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0