Min magkänsla hade återigen rätt...

 Hej!
 
Idag vakna jag upp ute på ön och denna veckan är tänkt att bara vila upp mig och få en paus från allt kaos med vården. Dock blev första dygnet här ute allt annat än lugnt för min del. Jag skulle nämligen hämta ut en av mina mediciner igår samma medicin som vi fick hämta ut i en annan kommun under sommaren. Märkligt nog fanns den fortfarande inte i lager hos något apotek och enligt personalen på apoteket var den restnoterad.
 
Väl på kvällen igår valde jag att googla på den då magkänslan sa att något inte stod rätt till och mycket riktigt hade min magkänsla rätt! Företaget har nämligen slutat tillverkat den dosen av den medicinen. Så tidigt imorse fick jag återigen försöka jaga rätt på vc och be dem fråga min ansvarig läkare hur vi ska göra nu, vi som la upp en plan gällande medicinerna senast i måndags. Jag börjar bli rätt less på allt strul som sker just nu. Denna höst är verkligen plågsam. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0