Välbehövlig helg...

Hej!
 
Äntligen är det fredag och det betyder att helgen är här. Jag har inga störra planer för denna helgen utan har mest bara tänk försöka vila upp mig och samla mig. Mår ju allt annat än okej i kroppen just nu och har dessutom rätt mycket problem med nervsmärtor som ställer till det rejält om dagar. Bara hoppas på att de lugnar sig till nästa vecka för då har jag viktiga möten som jag absolut inte vill behöva boka om. Jag vill verkligen bara få dem avklarade så jag kan släppa den nervositen som dessa möten skapar. Nu ska jag försöka vila mig i sängen en stund innan det är dags att ge sig på att fixa något lätt att äta till middag. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0