♥Veckans Stolthet/Glädje v.35♥

Hej på er!
 
 Då var det återigen dags att sammanfatta veckan som gått och denna veckan starta ju lite plågsamt av smärta men som tur lyckades jag få tid till en otroligt duktig massör som löste upp det värsta. I övrigt tycker jag veckan flutit på relativt bra faktiskt och dessutom varit ganska fin. Haft flera stunder som jag lär se tillbaka på med ett leende helt enkelt. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över lite extra denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Haft besök av min storasyster.
 
 Vågat ringa ett flertal vårdsamtal.
 
 Haft lite hemmaspa.
 
 Ätit otroligt goda middagar med familjen.
 
 Orkat virka litegrann.
 
  
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0