Hoppas på en lugnare vecka nu...

Tjo!
 
 Ny vecka är igång och jag ska spendera denna dag hos mina päron faktiskt dels för jag vill fota de blommande bergskörsbärsträden hemma hos dem som är så vackra. Men vi ska även iväg till ett ställe för att fixa lite mer fyllningsvadd som jag behöver för att kunna laga klart tösens nalle/kudde men det kan vi inte göra förrän pappa slutat jobbat i eftermiddag. Så jag och mamma får lite egentid först, vilket brukar ge rum för djupa samtal i lugn och ro.
 
I övrigt mår jag okej smärtmässigt däremot är jag matt i kroppen efter helgens firande av Wiirah. Så imorgon blir det ännu en hel vilodag med fokus att bara ta hand om mig själv lite extra precis som jag hade igår. Men hellre vilodag varannan dag än att må så kasst som förra veckan när det vart för mycket för mig. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0