♥Veckans Stolthet/Glädje v.13♥

Hej på er!
 
Då har ännu en vecka lidit mot sitt slut och denna har verkligen varit en berg och dalbana för mig. Ena dagen har flutit på okej medans andra dagar som nu i slutet av veckan har bara känts plågsamma. Jag har bara velat på dagarna överstökade liksom. Jag mår inget bra i kroppen och det syntes även på blodproverna att kroppen kämpar mot någon infektion/inflammation fortfarande. Så det förklarar ju varför dagarna är lite upp och ner just nu. Men trots att det är väldigt tufft just nu så har jag fått små ljusglimtar här och där under veckans gång. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fick besök av min bror och lilla F en stund.
 
Kämpat på med måltiderna.
 
 Orkade sitta en stund i solen på
balkongen igår.
 
Äntligen fått äta efterlängtad
kinamat.
 
 Forsatt virka vidare på reflexmössan.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0