♥Veckans Stolthet/Glädje v.15♥

Hej på er!
 
 Denna veckan har minst sagt varit lite rörig för mig då jag haft mycket att fixa med. Tacksam nog har jag fått en hel del hjälp av den stora tösen. Så förhoppningvis blir det lite mindre kaos i huvudet till den kommande vecka. Mina smärtor i kroppen är däremot ganska skarpa just nu men det borde lugna ner sig litegrann så fort mensen klingar av. Här kommer I alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Klarat av att komma ut i det vackra
vädret.
 
Fått träffa min älskade storasyster en stund.
 
 Haft väldigt bra aptit.
 
Med hjälp av tösen orkat rensa
2 av lådorna i köket.
 
Behållit lugnet ganska bra när ångesten
börjat smyga sig på.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0