Älskar skogens guld...

Hej!
 
 Vi har ju bara fått små skurar här på ön men det har verkligen fått svampen att komma fram i mängder nu. Jag och pappa har ju våra ställen vi går till nu en gång i veckan som inte ligger allt för långt bort. Konstigt nog kommer vi nästan alltid hem med en hel del så vi brukar ge bort lite till min farmors bror som älskar att äta smörgås med smörstekta kantareller på. Jag själv föredrar att ha dem stekta i sås eller i tacosalladen.
 
Jag älskar att vara i skogen men sen jag möte och råka klappa en älg i skogen för ett par åren sen har jag inte vågat mig ut där ensam och allra minst nu när jag vet att det finns vildsvin där. Men det är något mysigt och lugnande med att komma ut i skogen en stund även om det tar hårt på kroppen efteråt. Så får bli vilodagar nu. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0