♥Veckans Stolthet/Glädje v.31♥

Hej på er!
 
Ännu en semestervecka på ön börjar lida mot sitt slut och denna har verkligen varit lite upp och ner. Den börja med ett mysigt dygn i stan med min far för att uträtta lite viktiga ärenden. Dock har mina magsmärtor fortsatt komma och gå i attacker och i Onsdags var dem så extrema plus feber att pappa erbjöd sig skjutsa in mig till jouren. Jag valde dock att avvakta då mitt förtroende för vården är lika med noll, däremot har jag börjat hittat små tricks för att härda ut dem värsta attackerna. Veckan må ha varit en utmaning men trots det har jag ändå haft ett par fina stunder ändå. Så här kommer fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Trots regnskurar har solen varit framme.
 
Kommit ut i skogen ett par stunder.
 
Fått mina fötter ompysslade
 
 Fortsatt kämpat på med måltiderna.
 
Haft lugna och mysiga kvällar här på ön.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0