♥Veckans Stolthet/Glädje v.32♥

Hej på er!
 
 Då var sista semesterveckan på ön över och det är dags att sammanfatta den. Det absolut bästa med veckan var allt att få besök av 2 av barnen efter varit barnfri i över 3 veckor. Det var så mysigt att få lite sällskap igen och trots att jag var nervös för att inte klara av det då jag fortfarande har det kämpigt med magen. Men det gick förvånadsvärt bra och de stunder där smärtorna blev för tuffa så kunde jag gå undan till mitt rum och andas mig igenom smärtan tills den åter lugna sig. Vi hade ju visserligen en storm som gjorde entré i början av veckan men vi klara oss från det värsta då vi till största del hamna i utkanten av stormen. Så på de hela stora har solen nästan varit framme varje dag förutom i Måndags. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över i veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Kvällsstunderna med E.
 
Njutit så mycket i solstolen.
 
 Att det inte blev så mycket åska
 under stormen.
 
Äntligen fått tag på en kroppskudde.
 
♥ Blev en tur till slottet med töserna.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0