♥Veckans Stolthet/Glädje v.33♥

Hej på er!
 
 Då har ännu en vecka lidit på sitt slut och denna veckan har verkligen gått så fort. Det känns som jag inte fått något vettigt gjort alls men det har jag. Jag har kommit tillbaka till mina rutiner här hemma i stan och framförallt kommit iväg för att träffa gänget igen efter nästan 8 veckors uppehåll. Kroppen må ha varit upp och ner i veckan men jag har ändå känt en glädje i att vara tillbaka i stan för en gång skull. Oftast brukar det kännas riktigt vemodigt och nästan jobbigt att lämna ön för livet i stan. Men i år hade jag en helt annan känsla och jag tror mycket beror på att vädret varit lite kyligare för min del i sommar. Jag saknar dock närheten till naturen som det blir när man är på landet. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Pappa kom förbi med kantareller.
 
Påbörjat ett nytt pussel jag köpte
på nationaldagen.
 
 Byggt ihop ännu en blombukett i lego.
 
Ätit ganska bra under veckan.
 
Fått en del härliga stunder av skratt.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0