♥Veckans Stolthet/Glädje v.34♥

Hej på er!
 
 Då var det dags att sammanfatta ännu en vecka av detta år och denna har minst sagt varit rätt plågsam när det kommer till kroppen. Jag har haft så fruktansvärda smärtor att jag inte vetat vad jag ska ta mig till. Nu under helgen har även magen krånglat rätt mycket vilket tär ännu mer på kroppen. Men även om veckan varit en utmaning så har jag ändå fått ett par stunder som jag kommer se tillbaka på med ett leende och med stolthet. Så här kommer fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. Kramiz❤
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Fått se både Peg parnevik och
Arvingarna live.
 
Ringt två vårdsamtal trots nervositet.
 
 Ätit min absoluta favoritmat nämligen
Kalops och poatis.
 
Fortsatt med pusslet.
 
Fått par stunder på balkongen.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0