Lugn jul tog också på krafterna...

Hej!
 
Min julafton vart super lugn och mysigt som planerat men trots det åkte jag på ett kraftigt anfall redan samma kväll. Men trots både skakningar och en del smärtor lyckades jag ta mig igenom juldagarna rätt okej ändå. Dock är min kropp helt slut nu och smärtorna är extremt intensiva medans kroppen darrar/skakar dygnet runt. Så efter ett par dygn hos mina päron valde jag bli hemskjutsad för strikt vila hemma i tysnaden inför att orka med nyår som även det kommer firas lugnt hos mina päron som vanligt. Det enda jobbiga med att sova hos dem är att deras respektlösa grannar som inte kan hålla tyst på nätterna. Något som tär på psyket men också på kroppen som inte får sin vila den behöver. Så planen är att vara där över nyår och att sen åka hem igen för vila i min egna lägenhet där det är betydligt lugnare grannar. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0