Detta är min räddning just nu...

Tjo!
 
Idag blev det en välbehövlig fikastund med min bästis och planen från början var att jag skulle välja en kanelbulle men så fort min blick fick syn på räksmörgåsen var det kört, jag skulle bara ha den även om den var rätt dyr.  Jag har fått sån enorm "craving" efter räkor den senaste månaden.
 
Vet inte riktigt vad som skett, har sen jag var barn inte gillat räkor efter alla extrema räkfrossor vi var på när jag var barn. Men nu efter jag fyllde 30 har jag blivit förälskade på nytt i viss mat. Så nu kommande veckan ska jag försöka göra en pastarätt med räkor om kroppen tillåter annars får jag ta det längre fram när kroppen är stabilare för att vara i köket. Kramiz
 
Har ni något ätbart som ni blivit nykära i efter flera års uppehåll?
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0