En bra start av veckan...

Tjo!
 
Då har man gjort sin 8:de behandling och denna gången kände jag mig betydligt mer närvarande och avslappnad jämför med förra veckan när allt var som ett kaos inom mig. Nu har jag fått tid att smälta allt som sades på stormötet och därmed även fått landa lite i tankarna vilket var behövligt.
 
Så denna vecka känns redan något lättare på så viss och sen är ju vädret helt magiskt om dagarna. Solens värme ger en sådana vårkänsla men redan nästa veckan kommer det bli kallare igen så man får försöka passa på att njuta denna veckan. Nu ska jag bädda ner mig så jag orkar med dagen imorgon någorlunda. Kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0