Går sådär vad det gäller nd...

Tjo!
 
 I början av veckan kom ännu en leverans med näringsdrycker för att försöka hitta en ny som kan fungera bra nu när min favorit ska utgå. Sist testade jag liknande nd från märke som jag druckit tidigare och det gick ju inget bra. Så denna gång blev det dags att testa de klara/jucy och hittills har det gått sådär med dem också. Men jag ger mig inte, jag ska ge det ett par dagar till innan jag får återkoppla till dietisten.
 
Det är extremt kämpigt både fysisk nu när jag inte får i mig tillräckligt med energi men också psykiskt då jag känner mig så ledsen över att jag tappat ganska mycket i vikt på kort tid, vilket gör att jag snart är under gränsen som jag kämpande mig upp till i så många år. Det känns som att falla ner för ett stup för att sen behöva bestiga berget en gång till för att kanske nå toppen till slut. Jag hoppas så att jag snart kan hitta någon nd som kan fungera. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0