Helt slut efter gårdagens möte...

Tjo!
 
Jag känner mig verkligen helt dränerad efter gårdagens stormöte med vården och det gick lite som både jag och pappa misstänkte att de skulle göra. Nästintill helt meningslöst möte faktiskt. Jag är i alla fall tacksam att pappa var med mig som både stöd under men även efter mötet när jag bröt ihop totalt i bilen. Min oro och ångest för allt har inte minskat efter det mötet snarare tvärtom ökat ännu mer. Få se vart det bär av härnäst.
 
Jag kom i alla fall iväg till behandlingen idag och det gick super bra men jag tror min sjukgymnast märkte på mig att allt inte stod rätt till då jag i normala fall brukar vara ganska glad när jag kommer men idag sa jag knappt något mer än hur jag mådde efter senaste behandlingstillfället. När jag väl kom hem efter behandling vart jag dessutom så slut i kroppen att jag fick lägga mig på hallgolvet precis innanför dörren en stund innan jag ens orkade få av mig skorna och ta mig till soffan. Jag har kraschat rejält. kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0