Inte långt kvar till utvärderingen...

Hej!
 
 För en stund sen kom jag hem från veckans behandling och den gick som vanligt ganska bra, somnade nästan till denna gång. Dock börjar ömheten komma smygande nu efter en timme och jag misstänker den lär öka under kvällens gång innan den går ner igen, men även om jag är väldigt öm känner jag mig ändå avslappnad i nacke/axlar vilket är bra.
 
Nästa vecka är det min sista inbokade tid för behandling och därefter blir det utvärdering om jag ska fortsätta ett par gånger till eller om jag ska avsluta. Vi får se vad vi kommer fram till med tanke på att dessa behandlingstillfällen också tagit på mina krafterna även om jag tycker dem lindrat spänningarna. Kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0