När ska allt vända till det bättre?

Hej!
 
 Det går fortfarande inget vidare med ND och det börja kännas i kroppen att jag är tillbaka på ruta ett. Jag är verkligen helt orkeslös då jag inte får i mig tillräckligt även om jag försöker äter fasta tider, så ND är ett måste men än har jag inte lyckats hitta någon som fungerar tillräckligt bra av flera orsaker. Nu börjar det också bli lite bråttom då jag dessvärre tappat alla dem viktiga kilon jag hade jobbat mig upp till innan denna smäll om att min fungerande näringsdryck skulle utgå, så även där är jag tillbaka på ruta ett igen. Vilket såklart gör mig extremt ledsen och frustrerad. Men, men inte mycket att göra åt mer än att kämpa på. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0