Ska fortsätta några veckor till....

Hej!
 
Idag har jag varit i veckans behandling och det gick bra som vanligt även om vänstersida var lite avdomnad. Det var så skönt att äntligen fått behandling för senaste dygnen har varit ganska tuffa när det kommer till smärtorna efter trippen i Tisdags. Vi (jag och min sjukgymnast) fattade även gemensamt beslut att då behandlingen har gjort stor skillnad på mig kommer jag få fortsätta ytterligare 5-6 gånger och därefter bara få påfyllnad varannan till var tredje månad ungefär.
 
Det innebär att jag kommer få fortsätta ha en enkel och främst olika sorters soppor till tisdagarna men det har jag inget emot för jag är redan så enormt sugen efter skärgårdssoppa med räkor i. Så kommande tisdagens middag är härmed bestämd. Många kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0