♥Veckans Stolthet/Glädje v.5♥

 Hej på er!
 
 Så börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det är dags sammafatta den. Denna veckan har varit en lite bättre vecka för mig i alla fall under dagtid både när det kommer till kroppen och själen. Däremot har nätterna varit jobbiga istället då jag behövt skifta sida varje timme, så det är något jag hoppas blir bättre inom närmsta tiden. Men här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz❤
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fick en mysig helg hos mina föräldrar.
 
Veckans behandling gick super bra.
 
Haft en trevlig fikastund med bästis.
 
Kunnat äta frukost på balkongen i solen.
 
Ätit relativt bra särskilt under helgen
hos mina päron.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0