♥Veckans Stolthet/Glädje v.6♥

Hej på er!
 
Då var det återigen dags att sammanfatta en vecka som nu lider mot sitt slut. Jag vill börja med att säga att jag tycker att vädret har levererat denna veckan. Vi har fått så många soliga härliga dagar där jag kunnat sitta på min inglasade balkong i värmen. Solens varma strålar ger mig ett sånt inre lugn för en stund mitt allt kaos som jag bär inom mig. Kroppen är som sagt inte i sitt bästa skick just nu och jag kan bara hoppas på att den snart blir mer stabil igen. Men trots att kroppens strejk så har jag fått flera höjdpunkter under veckan än bara solen som jag är extra glad/stolt över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Kom iväg till både fotvården och veckans
behandling.
 
Gjort mitt bästa med att prova ut ny ND.
 
Fått klart mitt stora pussel.
 
Orkat virka en stund på min fuskpolo/halskrage
 
Gjort hemmagjorda panpizzor och frusit
in ett par att ha som nödmat.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0