♥Veckans Stolthet/Glädje v.7♥

Hej på er!

Denna veckan har verkligen varit tuff men också otroligt fin på många sätt. Jag har bland annat haft besök av två av mina syskonbarn som haft sportlov nu under veckan. En väldigt speciell vecka på många sätt inte nog med att jag hade två barn i huset och som jag även tog med på en liten mysig utflykt som verkligen fick ett av barnen att växa extra mycket. Så har även vädret varit fantastiskt, solen har varit framme större delen av veckan. Jag har liksom haft runt 19-20 grader på min inglasade balkong när solen legat på och ni som känner mig väl vet att jag älskar den värmen. Här kommer ytterligare saker som jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
kommit ut i friska luften.
 
Behandlingen gick super bra och fick
även besked att jag kommer få fortsätta.
 
 Ätit ganska bra.
 
Orkat virka en stund på balkongen.
 
Fått många fina stunder av skratt.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0