♥Veckans Stolthet/Glädje v.8♥

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och ingen är nog så glad över det som jag. Denna veckan har varit allt annat än enkel att ta sig igenom men nu är det gjort. Bara hoppas på att kommande vecka blir något lättare. Det ser i alla fall ut som vädret ska vara lite bättre och det ger mig lite hopp om att jag kanske får ett par stunder på balkongen för det är något jag saknat nu under denna veckan när det varit regn/snöväder ute. Veckan må har varit tuff men har kommer fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått tag på en lampa så jag
kan se när jag virkar i soffan.
 
Virkat ett par stunder.
 
 Varit ärlig om min ångest.
 
Jag tog mig igenom mötet i måndags.
 
 Mello-kväll med mamma.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0