Ingen bra start på veckan...

Hej!
 
 Sen jag kom hem till stan i Söndags har jag mått sådär. Smärtorna går lite upp och ner men det som plågat mig allra mest är illmåendet efter att magen bråkade ute på ön. Tacksamt nog har jag ändå aptit kvar även om jag försöker att äta sånt som är lite mer lättsmält för magen nu ett par dagar istället för det jag egetligen är sugen på. Men förhoppningsvis rättar det till sig snart igen. Det är samma problem varje gång jag har varit på ön, däremot brukar det inte vara såhär illa som det vart denna gång. Jag vet dock grundorsaken till det men tyvärr kan man inte göra så mycket åt det utan bara härda ut det och testa vad som lindrar bäst. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0