Varit ett par riktigt tuffa dygn...

Tjo!
 
 Min mage har äntligen börjat rätta sig till nu och jag kan nästintill äta som vanligt igen bortsett från att jag emellanåt kan få magsmärtor direkt efter måltid men dem är hanterbara i jämförelse med smärtorna jag hade under förra helgen som höll mig vaken om nätterna. I övrigt har jag mått sådär i kroppen nu när det regnat i flera dagar men förhoppningvis är solen och värmen tillbaka redan imorgon igen så jag slipper frysa så. Dock är jag ändå glad för naturen och böndernas skull att det har kommit en hel del regn. Det var välbehövligt även om min kropp mår skit vid väderskiftningar åt de sämre hållet. Men det är ju en del av sommaren också att ibland är det regn och blåst mellan dem fina dagarna med sol och värmen. Under de dagarna det är sämre väder ute slipper man i alla fall ha solångest. kramiz<3
 
Jag är i alla fall vid gott mod trots allt strul med kroppen.
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0