♥Veckans Stolthet/Glädje v.26♥

Hej på er!
 
 Denna veckan har verkligen varit en utmaning när det kommit till min kropp. Jag har känt mig allt annat än stabil och smärtorna har gått upp och ner från stund till stund känns det som men varit som allra värst om nätterna. Dock har jag ändå försökt hålla modet uppe särskilt på min födelsedag som trots allt blev en mysig dag med mina päron och Eza. Jag hade i alla fall tur med vädret under dagarna på ön för det regna bara 2 kvällar/nätter i övrigt var det uppehåll med solsken. Så det blev några pauser i solstolen i skuggan mitt på dagen. Men kunde inte låta bli att ta en runda i trädgården också och fota lite. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Pysslat med Eza.
 
 Ätit så mycket smultron.
 
Haft god aptit.
 
Kollat på ett par filmer med
grabben.
 
Fick en ganska fin födelsedag
ute på ön.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0