♥Veckans Stolthet/Glädje v.29♥

Hej på er!
 
Då var första semester veckan här ute på ön avklarad och vilken revansch det varit från förra veckan. Denna veckan har jag verkligen bara njutit till max av lugnet och allra mest av att få vara helt barnfri. Det har varit så behövligt för att verkligen kunna koppla bort allt som annars hänger över mig som en tung sten. Min kropp har hållit sig i någorlunda schack under veckan bortsett från de kraftiga magsmärtorna som kommer då och då men annars har jag mått helt okej. Vilket jag är enormt tacksam över efter förra veckans kaos. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Känt mig otroligt avslappnad.
 
 Ätit sushi och god thai mat.
 
Jag och pappa tog en kort tur
till vårat svampställe.
 
 Solen har varit framme en hel del.
 
Påbörjat boken jag tänkt försöka
 läsa klart i sommar.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0