Äntligen hittat rätt ND...

Hej!
 
 Under förra veckan fick jag hem ännu en sorts näringsdrycker och ska jag var ärlig hade jag inga större förhoppningar efter att de senaste leveranserna gått åt skogen. Men med hjälp av shakers och att späda ut nd med lite mjölk lyckades jag få i mig både smaken hasselnöt och vanilj/kola utan minsta tendens till kväljningar och jag behöll dem dessutom helt. De tidigare sorterna har jag kräkts upp efter ett par timmar. Så denna sort verkar vara den enda som fungerar för mig och min mage. Min absoluta favorit kommer nog bli vanilj/kola för den smakar verkligen kolasås.
 
Det kommer dock bli lite bökigt nu när man ska sova borta med de nya nd då jag måste tänka på att få med mig shakers och eventuellt mjölk om det inte finns tillgängligt. Men jag tror jag har börjat komma på en lösning för det också. Ni anar inte vilken lättnad det är att efter dessa månader äntligen hittat nd som fungerar för mig. Nu får vi bara hoppas att jag kan lägga på mig de kilon jag tappat under test perioden och får tillbaka lite ork till måltiderna. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0